Cum sa ai mai multa liniste la birou

Eu una nu stiu cum sa mai scap de hartii pe care nu am niciodata placere sa le aranjez sau sa le pun in ordine.

Ceea ce e important in toata afacerea asta este ca exista firma care te pot ajuta, firme care ofera servicii externalizare salarizare si te scapa de toata nebunia. Iti preiau tot ce inseamna hartii ale angajatilor astfel incat tu sa nu te mai stresezi sau, mai bine spus, sa nu mai ai un stres in plus.

Asa am facut si eu de ceva vreme si iata ca acum sunt linistita si nu ma mai intereseaza de atatea hartii pe care eu una le consideram inutile.

Acestea fiind spuse va invit si pe voi sa faceti ca mine pentru ca nu veti regreta. Acum am liniste si pot sa ma ocup de altceva mult mai important decat de niste hartii care imi ocupau super mult timp. Pot sa ma ocup de lucruri care sa aduca bani in firma si uite asa sa si platesc contractul cu firma respectiva.

M-am gandit sa fac si un loc in care lumea sa se poata relaxa, macar cate zece minute pe ora. Cu cateva fotolii si un wii ca lumea sa mai uite de probleme, sa poata sa se deconecteze de la munca si sa aiba activitati relaxante.
Sunt interesata sa imi spuneti voi cum va descurcati la birou? Cum incercati sa va relaxati? Va rog sa lasati comment-urile voastre mai jos.